Καθηγητές Native Speakers
Ολιγομελή Τμήματα
100% Επιτυχία!
Γαλλικά: Διαθέσιμα Τμήματα C2
Επιτυχής ολοκλήρωση τάξης C1 (επαρκής διαχειριστική επάρκεια – πολύ καλή γνώση γαλλικής γλώσσας).
Ξεπεράσατε το όριο επιλογής τμημάτων
επιλέξτε μέχρι 3 τμήματα
Δεν μπορείτε να επιλέξετε τμήματα διαφορετικών επιπέδων
επιλέξτε μέχρι 3 τμήματα από το ίδιο επίπεδο
Εξασφαλίστε σημαντικές εκπτώσεις ως 20%
- έκπτωση 10% στα δίδακτρα
*Επιμερισμός των συνολικών διδάκτρων [1.620 ευρώ] σε μηνιαία αναλογία για την 9μηνη διάρκεια του course. Τα δίδακτρα καταβάλλονται σε 3 δόσεις των 540 ευρώ. Ισχύουν Όροι και Προϋποθέσεις
- 20% έκπτωση στα δίδακτρα
- Δώρο τα βιβλία της χρονιάς μέχρι 30.06.24
*Επιμερισμός των συνολικών διδάκτρων [1.440 ευρώ] σε μηνιαία αναλογία για την 9μηνη διάρκεια του course. Τα δίδακτρα καταβάλλονται εφάπαξ κατά την εγγραφή. Ισχύουν Όροι και Προϋποθέσεις
*Επιμερισμός των συνολικών διδάκτρων [1.800 ευρώ] σε μηνιαία αναλογία για την 9μηνη διάρκεια του course. Τα δίδακτρα καταβάλλονται σε 9 δόσεις των 200 ευρώ. Ισχύουν Όροι και Προϋποθέσεις
Καθηγητές
Μέθοδος διδασκαλίας
Ολοκληρώνοντας το Dalf C2 οι μαθητές έχουν πλέον άριστη γνώση της γαλλικής γλώσσας. Μπορούν να διαβάζουν κάθε κείμενο, να ακριβολογούν χάρη στο εμπλουτισμένο λεξιλόγιό τους, κατέχουν ιδιωματισμούς της γλώσσας και κατανοούν το συνδηλωτικό επίπεδο όταν επικοινωνούν και με φυσικούς ομιλητές της γλώσσας, ενώ είναι σε θέση να επαναδιατυπώσουν τις θέσεις τους στα Γαλλικά, έχοντας πλήρη συνείδηση τυχόν λάθους κατά τη διάρκεια της προφορικής επικοινωνίας, χωρίς αυτό να γίνει αντιληπτό από τον συνομιλητή τους.
- Η διδακτική μας προσέγγιση στοχεύει στο να εμπλακεί ενεργά και αυτόνομα στη μαθησιακή διαδικασία των απαιτούμενων γνώσεων και να αναπτύξει μεθοδικότητα και ακρίβεια τόσο στην ανάλυση και επεξεργασία αυθεντικών οπτικοακουστικών δραστηριοτήτων κατανόησης και προφορικής έκφρασης, με έμφαση στα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν την επικαιρότητα, όσο και στην ολοκληρωμένη ανάπτυξη γραπτής έκφρασης, σε τρία επίπεδα, γλωσσικό, επικοινωνιακό και πολιτιστικό.
- Το μάθημα διαμοιράζεται σε αντίστοιχα μέρη εξάσκησης έτσι ώστε να αναπτύσσονται ισορροπημένα οι γραπτές και προφορικές δεξιότητές του μέσα από θεματική γενικού ενδιαφέροντος, προσαρμοσμένη στην ωριμότητα των ενηλίκων. Η τελειοποίηση του λεξιλογίου και των γραμματικών δομών, όπου διαπιστώνεται ανάγκη, επιτυγχάνεται μέσα από ποικίλες επαναληπτικές δραστηριότητες, διαβαθμισμένης δυσκολίας, πάντα στα πλαίσια ενός θεματικού-επικοινωνιακού στόχου.
Με τους πιο έμπειρους και καταξιωμένους καθηγητές, ειλικρίνεια και επαγγελματισμό σε συνδυασμό με ένα σύγχρονο, ζεστό και φιλικό χώρο για τη διδασκαλία.
Ενδεικτικές ενότητες διδακτέας ύλης
Στο τέλος της χρονιάς αυτής, ο σπουδαστής θα είναι σε θέση να κατανοεί με ευκολία σχεδόν όλα όσα ακούει σε οποιοδήποτε είδος προφορικού και γραπτού λόγου, να μιλάει αυθόρμητα χωρίς να σκέφτεται, ενώ θα εμπλουτίσει ακόμα περισσότερο το λεξιλόγιο του επιτρέποντας να κάνει ακριβείς και πλούσιες αφηγήσεις, να επιχειρηματολογεί και να εξηγεί τις απόψεις του. Επιπλέον, θα γνωρίζει επαρκώς ιδιωματικές εκφράσεις και όρους της καθομιλουμένης ώστε να κατανοεί πλήρως όσα λέγονται και να νιώθει στην ουσία σχεδόν σαν δίγλωσσος.
Ως προς το λεξιλόγιο: τώρα το λεξιλόγιο εμπλουτίζεται με ακόμα 300 λέξεις ώστε ο χρήστης να κατέχει 5.000 περίπου. Θα μπορεί λοιπόν να μιλάει με άνεση πάνω σε θεματικές όπως:
- Κοινωνική και οικογένεια ζωή
- Εκπαίδευση
- Υγεία
- Εργασιακό περιβάλλον και κατάρτιση, επαγγελματική ζωή
- Οικονομία, ανάπτυξη, οικονομική ευμάρεια και κρίση
- Περιβάλλον
- Πολεοδομικός σχεδιασμός και πόλεις
- Καταναλωτικές προτιμήσεις
- Μέσα ενημέρωσης, τεχνολογίες της πληροφόρησης, νέες τεχνολογίες και πληροφορική
- Εξέλιξη-πρόοδος και κίνδυνοι των επιστημών
- Πολιτισμός, τέχνες, αναψυχή
- Αθλητισμός και σπορ
- Τουρισμός
- Γλώσσες και Γαλλοφωνία
Γραμματικές Δομές
Έχοντας καλύψει γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα στα προηγούμενα στάδια, οι μαθητές κάνουν και πάλι επανάληψη και τελειοποιούν τις γνώσεις τους. Δουλεύουμε πάνω σε θεματικά ντοσιέ (με κείμενα και οπτικοακουστικό υλικό) για τον στόχο αυτό, ώστε αυτή τη χρονιά να νιώσει κανείς πως κατέχει τα γραμματικο-συντακτικά φαινόμενα και μάλιστα τα χειρίζεται αβίαστα και δίχως να πρέπει πρώτα να τα σκεφτεί στο μυαλό του.